Opis Prelegenta ;)

12314540_1034437116608081_675346668023705158_o

Marta Wirecka:

Starszy specjalista ds. marketingu w dziale Employer Branding firmy Future Processing. Absolwentka specjalizacji Komunikacja w Biznesie Krajowym i Międzynarodowym na Wydziale Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Od kilku lat zajmuje się budowaniem marki i umacnianiem pozytywnego wizerunku firm wśród ich klientów, partnerów biznesowych oraz obecnych i potencjalnych pracowników. Zdobywała doświadczenie zawodowe jako doradca finansowy , pracownik działu rekrutacji oraz specjalista ds. marketingu. Przeprowadza szkolenia i jest prelegentką konferencji poświęconych zagadnieniom HR i EB. Autorka kampanii rekrutacyjnych nagradzanych w ogólnopolskich konkursach branżowych.

OPIS WYKŁADU

Tytuł: „Wyróżnij się albo zgiń – czyli jak prowadzić niesztampowe kampanie rekrutacyjne”

Opis: Dobra kampania rekrutacyjna powinna wyróżniać firmę na tle innych pracodawców, pokazywać jej unikalną kulturę oraz EVP. Tymczasem zdaniem kandydatów większosć ogłoszeń o pracę jest zwyczajnie… nudna. Zawarte w nich sztampowe hasła i slogany reklamowe tylko odstraszają. Podczas wykładu zostanie zaprezntowany przykład niecodziennej kampanii, nagrodzonej tytułem „Doskonałej kampanii rekrutacyjnej off-line”.

OPIS WARSZTATÓW

Tytuł: „CSR z głową, czyli jak pogodzić altruizm z przedsiębiorczością”

Opis: Błędne rozumienie koncepcji CSR sprawia, że niesienie pomocy bywa utożsamiane jedynie z udzielaniem wsparcia finansowego, przedsiębiorcy myleni z filantropami, a organizacje pozarządowe z agencjami reklamowymi. Uczestnicy warsztatów wcielą się w role wolontariuszy NGO tworzących ofertę sponsorską dla firm oraz kierowników tych firm, którzy muszą zdecydować czy należy ją przyjąć. Poznając potrzeby obydwu stron dowiedzą się jak prosić i jak pomagać.