Opiekunowie Koła: mgr Katarzyna Susabowska-Antkowiak oraz mgr Jakub Kol

Zarząd Koła (kadencja 2017/2018):

  1. Patryk Blinda – prezes Zarządu Koła
  2. wakat

Członkowie: (kadencja 2017/2018):

  1. Patryk Blinda
  2. Kaolina Juroszek
  3. Angelika Hadzińska
  4. Adrianna Pisarek
  5. Klaudia Skutela

Zarząd Koła (kadencja 2016/2017):

  1. Patryk Blinda – prezes Zarządu Koła
  2. Klauda Filip – wiceprezes Zarządu Koła

Członkowie: (kadencja 2016/2017)

  1. Łucja Waligóra
  2. Karolina  Pluta
  3. Karolina Opozda
  4. Karolina Juroszek
  5. Angelika Hadzińska
  6. Aneta Gajewska
  7. Klaudia Filip
  8. Dominika  Wiśniewska
  9. Paweł Bystydzeński
  10. Paweł Grala

Zarząd Koła (kadencja 2015/2016):

  1. Magdalena Honysz – prezes Zarządu Koła
  2. Ilona Sowa – wiceprezes Zarządu Koła
  3. Łucja Waligóra – sekretarz Koła

Członkowie Koła (2015/2016)

  1. Agata Balcerowicz
  2. Kinga Kisielińska
  3. Karolina Krzymińska
  4. Marta Maleszyk
  5. Dominika Sośnica
  6. Bartosz Styś
  7. Anastasja Trofimec
  8. Karolina Wojtyczka
  9. Karolina Żabicka
  10. Karolina Opozda
  11. Karolina Pluta
  12. Magdalena Szypułka
  13. Anna Mrozek

Zarząd Koła (kadencja 2014/2015):

  1. Magdalena Honysz – prezes Zarządu Koła
  2. Ilona Sowa – wiceprezes Zarządu Koła
  3. Łucja Waligóra – sekretarz Koła
  4. Ewa Domjan – skarbnik
  5. Joanna Stampka – skarbnik

Członkowie Koła (2014/2015)

  1. Agata Balcerowicz
  2. Kinga Kisielińska
  3. Karolina Krzymińska
  4. Marta Maleszyk
  5. Dominika Sośnica
  6. Bartosz Styś
  7. Anastasja Trofimec
  8. Karolina Wojtyczka
  9. Karolina Żabicka

Zarząd Koła (kadencja 2013/2014):

  1. Magdalena Honysz – prezes Zarządu Koła
  2. Anita Wieczorek – wiceprezes Zarządu Koła
  3. Łucja Waligóra – sekretarz Koła
  4. Ewa Domjan – skarbnik
  5. Joanna Stampka – skarbnik
  6. Andrzej Gorzawski – członek Zarządu
  7. Sandra Grzemba – członek Zarządu
  8. Ilona Sowa – członek Zarządu

Członkowie(kadencja 2013/2014)::

  1. Magdalena Antoniak
  2. Patrycja Bartosik
  3. Daria Bojdoł
  4. Joanna Dylewska
  5. Ewelina Gałka
  6. Kinga Kisielińska
  7. Marta Kleszcz
  8. Karolina Krzymińska
  9. Ewelina Szczechla
  10. Bartosz Styś
  11. Agnieszka Śróbka
  12. Karolina Wojtyczka
  13. Sabina Wójtowicz
  14. Karolina Żabicka
  15. Natalia Żelasko
  16. Daria Życińska
  17. Anastasija Trofimec

Pomocy merytorycznej oraz wszelakiego wsparcia udziela nam mgr  Daniel Gajda. Dziękujemy za pomoc i wsparcie udzielone nam przez mgr Michała Bartoszewicza oraz mgr inż. Sylwię Steinerowską (dziękujemy! 🙂 ).

A tacy jesteśmy – pełni energii do działania i chęci zdobywania nowej wiedzy, oczywiście głównie z zakresu HR:)

Koło HRD 2 3 4 5 6 7 8 99 777 888 999 8888 15202556_996532353785886_2005661486665443648_n 15220053_996532030452585_4891377866344311905_n

 

Krótka historia SKN HRD

SKN HRD powstało z inicjatywy studentów w roku 2012, ale z przyczyn niezależnych – związanych głównie z perturbacjami formalnymi – zostało zarejestrowane 12 listopada 2013 roku przez Prorektora ds. Edukacji i Współpracy z Zagranicą, prof. UE dr hab. Wojciecha Dyducha.

Misja, wizja i cele strategiczne Koła

Misja SKN HRD

Misją SKN HRD – wg członków Koła – jest:

  • wykreowanie takiego pracownika, jakiego potrzebują pracodawcy;
  • poszerzenie wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i rozwoju zasobów ludzkich;
  • aktywny udział w spotkaniach i projektach – zarówno innych firm, jak i kół naukowych;
  • zdobycie doświadczenia zawodowego;
  • stanie się renomowanym i prężnie działającym Kołem :).

Wizja SKN HRD

Pragniemy stać się jednym z najbardziej rozpoznawalnych Kół Naukowych w Polsce. Chcemy zdobyć praktyczne umiejętności, które staną się gwarantem przyszłych sukcesów zawodowych. Chcemy dotrzeć do wszystkich studentów, których pasją jest zajmowanie się zasobami ludzkimi.

Cele strategiczne SKN HRD

  1. Rozpowszechnienie Koła na Uniwersytecie Ekonomicznym (gazetki, ulotki, plakaty, spotkania).
  2. Stworzenie sieci integracji z innymi kołami.
  3. Tworzenie przyjaznych relacji i programu nauki przez zabawę.
  4. Praca z przedsiębiorcami.
  5. Poznanie praktyk HR w praktyce.
  6. Udział w co najmniej trzech konferencjach naukowych w roku.
  7. Rozpoczęcie stałej współpracy z co najmniej jedną firmą.
  8. Organizowanie szkoleń, warsztatów przez firmy partnerskie (oficjalna część dla wszystkich zainteresowanych studentów + spotkanie tylko z członkami SKN HRD).
  9. Pozyskanie funduszy poprzez sprzedaż własnych wyrobów.
  10. Promowanie Koła poprzez stoiska tematyczne związane z HR.
  11. Stworzenie logo.
  12. Opracowanie i przedstawienie zagadnień tematycznych związanych z HR.
  13. Rozwój w kierunku HR i HRD.
  14. Promowanie praktyk do rozwoju własnej kariery.
  15. Realizacja projektów dotyczących rozwijania pewności siebie. Szkolenia z przywództwa, autoprezentacji. Rozmowy kwalifikacyjne w obcych językach.
  16. Wspólne wyjazdy i spotkania integracyjne.